Algemeen – Werk en Stages

Werk & Stages

 

Bij Huski Reizen werken enthousiaste betrokken mensen die graag de ideale reis neerzetten voor een schoolgroep. Op het kantoor in Houten wordt het team gekenmerkt door nuchtere, nauwkeurige, hardwerkende collega’s die er een uitdaging in zien om de puntjes op de i te zetten voor iedere groep. Het werk bij Huski is zeer dynamisch en vergt flexibiliteit, naast je hoofdfunctie zal je vaak ook andere taken en verantwoordelijkheden krijgen. We houden zoveel mogelijk reguliere kantoorwerktijden aan, maar onze medewerkers hebben de verantwoordelijkheid en passie om ervoor te zorgen dat elke groep onbezorgd op reis kan! Er heerst een open, niet-hiërarchische sfeer. We sporen eigen initiatief en zelfontwikkeling van harte aan geven graag de ruimte voor zelfstandigheid en ondernemerschap binnen Huski. 

Wat mag je van ons verwachten?

Wij verwachten veel van onze medewerkers, maar daartegenover staat dat wij ook veel voor onze medewerkers doen. We streven altijd naar een langdurige relatie en hechten waarde aan een goed privé leven. Naast arbeidsvoorwaarden conform de CAO-reisbranche zorgen wij voor actieve coaching van jouw ontwikkeling en functioneren. Je kan bijvoorbeeld een opleiding of cursus volgen naast of tijdens je werk en wij vragen je om actief mee te denken over het afdelings- en ondernemingsbeleid. Wel geldt dat de bal in jouw handen ligt en je verantwoordelijk bent voor je eigen ontwikkeling! We organiseren veel leuke teamuitjes en heb je de mogelijkheid om af en toe mee te gaan naar het werkveld.

Wat verwachten wij van onze collega’s?

De meest belangrijke gemeenschappelijke eigenschappen hebben wij samen gevat in onze kernwaarden. Deze zijn opgesteld in samenwerking met alle medewerkers en we gaan ervan uit dat alle collega’s de kernwaarden in acht nemen bij hun beslissingen en handelen!

Klik hier om je in te schrijven als instructeur bij Huski Reizen!

 Kantoorstage

Voor meer informatie bel 030-8000600 of mail alex@huski.nl  ter attentie van Alex van Wijngaarden.